Jacques Herzog&Pierre de Meuron, Leonard 56'nın sahnesinden Parrish Sanat Müzesi'nin hala devam eden yenileme çalışmalarına kadar ki dönemde New York'ta çok kolay zamanlar geçirmediler. Tiyatroda "Met'te ilk sahneye çıkış" dedikleri gibi, Basel'li mimarlar daha yeni büyük molalarını aldılar. Prömiyeri 23 Şubat'ta yapılan Verdi'nin son projesi Atilla için sahne tasarladılar.
Bu koronun üzerindeki ışıklandırmalarla ve ormanda piknikten cehennem sonrası yıkıntıya (neyse ki başarız bazı projelerin enkazı değil) dönüşen hayaletli sahneyle tam olarak ne yapmamız gerektiğini bilmiyoruz. Yine de bu alışılmadık düzenlemede tasarımcıların sıra dışı biçimleri göz kamaştırıyor. Bu günlerde moda bunu mimarlık kadar iyi yapıyor, bu Miuccia Prada'nın yeteneklerini müşterilerine aktarması kadar şaşırtıcı mı? Şansları yaver giderse Herzog&de Meuron gelecek yıl Oscarlar'ını alırlar.