Van Gogh’un çizimlerinde fırça darbeleriyle şekillendirdiği ışıktan yola çıkılarak tasarlanan proje, altı farklı konseptin bir araya gelmesiyle oluşuyor.
Bunlardan ilki; ışığın yansımalara ve yayılmalara dayananarak şekillendiği sergi salonu; ikincisi nesneleri yarısaydam materyallerden süzen pencerelerin yer aldığı sergi salonu; üçüncüsü ışığın zamana bağlı olarak belirli alanlarda vurgulandığı, kitlenin içinden huni şeklinde yapılara geçtiği göz alıcı ışıkların bulunduğu sergi salonu; dördüncüsü dinamik ışıkların, beşincisi Gogh’un ışığını en iyi yansıtan sarı ışıkların, sonuncusu da gelecek dünyanın ışıklarının yansıtıldığı sergi salonları.
Jüri Yorumu
Van Gogh’un ışığını, mekansal bir ilgiye çevirmek, özgün ve kişisel düşünceyi göstermek için oldukça hırslı, fakat bu tip projeleri desteklemek için daha mimari incelikler gerekiyor.
Pafta 1 | Pafta 2 |
- Anasayfa
- 1. Ödül (Louise Grønlund)
- 2. Ödül (Gonzalo Pardo)
- 3. Ödül (Anastasia Karandinou)
- Mansiyon (Christa Scott)
- Mansiyon (Yin Wang Colin NG, Galut, Dan Oliver)
- Mansiyon (Joris Jakob Fach)
- Mansiyon (Petia Ratzov, Carl Hall-Karlstrom)
- Mansiyon (Benjamin Saragoussi, Bismuth; Gregory)
- Mansiyon (Pablo Vina Garcia-Inés, José Antonio Guerra Paz)
- Mansiyon (Sung Hyun Jun)
- Mansiyon (Hiroki Ogawa)
- Mansiyon (Geun su Kim)
- Mansiyon (Hyung-Jin Choi, Lee, Jong-Won Kim, Seung Kim, Do-Yub Paek, Doo-San)
- Mansiyon (Vincent, Ming-Ching Young)
- Mansiyon (Maciej Grelewicz)
- Mansiyon (Carmen Blanc, Alvarado Jiri Orol Ana)
- Mansiyon (Sangwook Park)
- Mansiyon (Ricardo Antonelli, Carlos Beghetti)
- Mansiyon (Alberto Hernandez Munoz, Baeza Gallego, Sara- Barreda Teran, Javier Hilario- Cabrero Olmos, Raquel)
- Mansiyon (Beatriz Benito, Benito, Sara González, Tomás Marcos, David Serradilla, Fco. Javier Velasco , J. Igna)