|
Fildamı eğitim parkı oluyor
Bakırköy Osmaniye'deki 12 bin izleyici kapasiteli Fildamı Kültür
Merkezi, Bakırköy Belediyesi tarafından Türk Eğitim Gönüllüleri Vakfı'na
bağışlandı. Dev konser alanı, Türk Eğitim Gönüllüleri Vakfı tarafından
eğitim parkı olarak değerlendirilecek.
Türk Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV) tarafından İstanbul'daki üçüncü
eğitim parkı olarak kullanılacak olan Fildamı'nın TEGV'e devrine ilişkin
protokol, dün İspirtohane Binası'nda Vakıf Başkanı İbrahim Betil ve Bakırköy
Belediye Başkanı Ahmet Bahadırlı tarafından imzalandı.
Bahadırlı, fildamının TEGV'ye devrine Meclis'te oy birliğiyle karar
verdiklerini söyledi. İbrahim Betil de Fildamı'nın eğitim parkı haline
getirilmesi için, adını daha sonra açıklayacağı bir ailenin dört trilyon
lira bağışladığını belirtti. Anıtlar Kurulu'ndan karar çıktıktan
sonra park dört ayda tamamlanacak. Bağışlanan paranın 700 milyar lirası
parkın yapımı için kalanı da yılda 10 bin kişinin eğitim gideri için
harcanacak. Betil, 1200 metrekare kapalı alanı bulunan parkın, sahip olduğu
tartan pist, otopark ve konser sahnesi ile TEGV'ye sürekli gelir getireceğini
söyledi. Betil, Bahadırlı'ya şükran plaketi ve Fatih Eğitim Parkı'ndan
bir çocuğun yaptığı resmi hediye etti.
Hürriyet
|