|
'BursaRay bu yıl bitecek'
Başkan Erdoğan Bilenser, projenin bu yıl içinde bitirileceğini söyledi
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Erdoğan Bilenser, kentin ulaşım
sorununa köklü çözüm getirecek olan BursaRay projesini tamamlamayı bir
onur meselesi olarak kabul ettiklerini belirtti.
Mart sonunda tamam
Bilenser, 1998 yılında temeli atılan BursaRay'ın, belediyenin en önemli
projelerinden biri olduğunu,projenin tamamlanması için çalışmaların hızlı
yürütüldüğünü söyledi.
Şu anda projenin yüzde 98 oranında tamamlandığını, herhangi bir
olumsuzluk çıkmaması durumunda inşaatın mart ayı sonunda tamamlanabileceğini
vurgulayan Başkan Bilenser, şöyle konuştu:
Krize rağmen sürüyor
'Ekonomik kriz nedeniyle birçok proje durma noktasına gelirken, BursaRay inşaatı
hızla ilerlemektedir. Bu projenin bitmesi artık bizim için bir onur
meselesidir. BursaRay bu yıl içinde hizmete girecek.'
Akşam
|