reklam

19 Ocak 2002 Cumartesi
Ana Sayfa
>
Haberler

'BursaRay bu yıl bitecek'

Başkan Erdoğan Bilenser, projenin bu yıl içinde bitirileceğini söyledi

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Erdoğan Bilenser, kentin ulaşım sorununa köklü çözüm getirecek olan BursaRay projesini tamamlamayı bir onur meselesi olarak kabul ettiklerini belirtti.

Mart sonunda tamam

Bilenser, 1998 yılında temeli atılan BursaRay'ın, belediyenin en önemli projelerinden biri olduğunu,projenin tamamlanması için çalışmaların hızlı yürütüldüğünü söyledi.

Şu anda projenin yüzde 98 oranında tamamlandığını, herhangi bir olumsuzluk çıkmaması durumunda inşaatın mart ayı sonunda tamamlanabileceğini vurgulayan Başkan Bilenser, şöyle konuştu:

Krize rağmen sürüyor

'Ekonomik kriz nedeniyle birçok proje durma noktasına gelirken, BursaRay inşaatı hızla ilerlemektedir. Bu projenin bitmesi artık bizim için bir onur meselesidir. BursaRay bu yıl içinde hizmete girecek.'
Akşam

 

Ocak 2002 Arşivi

pt sl çr pr cm ct pz
01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
diğer aylar için tıklayın

Copyright © 2000-2002 Arkitera Bilgi Hizmetleri [email protected]

Reklam vermek için - Danışmanlarımız - Editörlerimiz