reklam

11 Mart 2002 Pazartesi
Ana Sayfa
>
Haberler

Ulaşıma 1 milyar dolar

Konya Büyükşehir Belediyesi 20 yıllık Ulaşım Master Planı hazırladı. Ulaşım konusunda kökten çözüm içeren proje toplam bir milyar dolara mal olacak. İlk yıl çalışmalara 20 trilyon lira harcanacak

Konya Büyükşehir Belediyesi, Konya'nın 20 yıllık Ulaşım Master Planı'nı hazırladı. Buna göre, nüfus artışları dikkate alınarak yapılacak çalışmalar belirlendi. 20 yıla yayılarak yapılacak plan için ilk yıl 20 trilyon lira harcanacak.

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Özkafa, gelişen ve büyüyen Konya'nın önümüzdeki yıllarda ulaşım konusunda bir sıkıntı yaşamaması için 300 milyar liraya malolan bir Ulaşım Master Planı hazırlattıklarını belirterek, 20 yıla yayılarak uygulanacak plan için 1 milyar dolarlık yatırımın yapılacağını söyledi.

Masaya yatırıldı

Belediye Başkanı Özkafa, düzenlediği basın toplantısında bir yıl süren çalışmanın ardından hazırlanan plan sonunda Konya'daki konut, nüfus, sokak ve trafikle ilgili tüm ayrıntıların gözden geçirildiğini ifade ederek, 'Her şey bilimsel olarak yapıldı. Konya'nın ulaşımda 20 yıllık geleceği masaya yatırıldı. Buna paralel olarak araç sayısı, nufus artışı, ulaşım yoğunluğu ve diğer konular belirlendi. Bunun için de 1 milyar dolarlık yatırım gerektiği belirlendi. 2002 yılı için 20 trilyon lirayı sadece ulaşıma ayıracağız' dedi.
Akşam

 

Mart 2002 Arşivi

pt sl çr pr cm ct pz
01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
diğer aylar için tıklayın

Copyright © 2000-2002 Arkitera Bilgi Hizmetleri [email protected]

Reklam vermek için - Danışmanlarımız - Editörlerimiz