|
BursaRay’a nazarmı değdi?
Bursa’da toplu ulaşımın en önemli projesi olarak görülen BursaRay,
ilk etabının 2 yıl gecikmesine rağmen, deneme seferlerinde ikinci kazasını
yaptı. Tanesi 3 trilyon liraya malolan turkuaz renkli 48 vagondan ikincisi
dikkatsiz kullanım neticesinde istasyonda tretuara vurarak çizildi. 2 ay önce
bir vagonun makas kesimindeyken raydan çıkmasından sonra ikinci kazanın
meydana gelmesi BursaRay çalışanlarında ‘nazar’ olarak yorumlandı.
Siemens tarafından sigortalanan vagonlar, bakım için Adapazarındaki Türkiye
Vagon Sanayi (TUVASAŞ) tesislerine gönderildi. 06 göğüs numaralı vagonun
kenarının çizilmesiyle 48 vagondan 2 tanesi bakıma gitmiş oldu. İlk kazanın
vatman (sürücü) hatasından kaynaklandığı, ikinci vagonun ise dış cephe
boyasının hasar gördüğü öğrenildi.
Türkiye
|