reklam

30 Ocak 2002 Çarşamba
Ana Sayfa
>
Haberler

BursaRay’a nazarmı değdi?

Bursa’da toplu ulaşımın en önemli projesi olarak görülen BursaRay, ilk etabının 2 yıl gecikmesine rağmen, deneme seferlerinde ikinci kazasını yaptı. Tanesi 3 trilyon liraya malolan turkuaz renkli 48 vagondan ikincisi dikkatsiz kullanım neticesinde istasyonda tretuara vurarak çizildi. 2 ay önce bir vagonun makas kesimindeyken raydan çıkmasından sonra ikinci kazanın meydana gelmesi BursaRay çalışanlarında ‘nazar’ olarak yorumlandı. Siemens tarafından sigortalanan vagonlar, bakım için Adapazarındaki Türkiye Vagon Sanayi (TUVASAŞ) tesislerine gönderildi. 06 göğüs numaralı vagonun kenarının çizilmesiyle 48 vagondan 2 tanesi bakıma gitmiş oldu. İlk kazanın vatman (sürücü) hatasından kaynaklandığı, ikinci vagonun ise dış cephe boyasının hasar gördüğü öğrenildi.
Türkiye

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ocak 2002 Arşivi

pt sl çr pr cm ct pz
01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
diğer aylar için tıklayın

Endüstri Ürünleri Tasarımcısı  Defne Koz  04 Şubat  Salı günü  Diyalog bölümümüze konuk oldu. 

Defne Koz
Bu buluşmayı soru & cevap şeklinde okumak için ...

Copyright © 2000-2002 Arkitera Bilgi Hizmetleri [email protected]

Reklam vermek için - Danışmanlarımız - Editörlerimiz