reklam

07 Ocak 2002 Pazartesi
Ana Sayfa
>
Haberler

İSKİ rüzgar santralleri kuracak

İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ), kurumun enerji ihtiyacını karşılamak için rüzgar santralleri kuracak.

Projeyle ilgili bilgi veren İSKİ Genel Müdürü Veysel Eroğlu, Türkiye'de büyük bir enerji açığı olduğunu belirterek, geçen yıl yaşanan ekonomik krizin geçmesi halinde elektrik kesintilerinin başlayabileceğini kaydetti.

Bu kesintilerin ilk vuracağı kuruluşlardan birinin İSKİ olduğunu dile getiren Eroğlu, "İki yıl içinde kademeli olarak rüzgar enerjisinden elektrik üreten santralleri kurmaya başlayacağız. Potansiyel var. Bizim için çok faydalı, ucuz, temiz enerji. Verimi en yüksek olan yerlerden başlayıp, oradan kazandığımız parayla diğer santralleri kuracağız. Bu santraller kurulduğunda 3 yıl içinde kendini amorti eder" dedi.
Turk.net

 

 

 

 

 

Aralık 2001 Arşivi

pt sl çr pr cm ct pz
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 diğer aylar için tıklayın

Diyalog 2002'nin ilk konuğu Murat Tabanlıoğlu  10 Ocak 2002'de Diyalog bölümümüze konuk olarak sorularınızı yanıtladı.

Murat Tabanlıoğlu

Arkitera Forum'da Buluşmayı okumak için tıklayın...

Copyright © 2000-2002 Arkitera Bilgi Hizmetleri [email protected]

Reklam vermek için - Danışmanlarımız - Editörlerimiz