|
İSKİ rüzgar santralleri kuracak
İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ), kurumun enerji ihtiyacını
karşılamak için rüzgar santralleri kuracak.
Projeyle ilgili bilgi veren İSKİ Genel Müdürü Veysel Eroğlu, Türkiye'de
büyük bir enerji açığı olduğunu belirterek, geçen yıl yaşanan ekonomik
krizin geçmesi halinde elektrik kesintilerinin başlayabileceğini kaydetti.
Bu kesintilerin ilk vuracağı kuruluşlardan birinin İSKİ olduğunu dile
getiren Eroğlu, "İki yıl içinde kademeli olarak rüzgar enerjisinden
elektrik üreten santralleri kurmaya başlayacağız. Potansiyel var. Bizim için
çok faydalı, ucuz, temiz enerji. Verimi en yüksek olan yerlerden başlayıp,
oradan kazandığımız parayla diğer santralleri kuracağız. Bu santraller
kurulduğunda 3 yıl içinde kendini amorti eder" dedi.
Turk.net
|