Gölgeler gün ışığından ayrılmaz. Gölgenin niteliğini anlatmaya çalışırken, bir yer ya da ışığın daha az yoğun olduğu bir yüzey olarak tanımlanabilir. Işığın değişik düzeyleri, dünyayı anlamamızda ve vücudumuzun çevremizdekilere adaptasyonunda esastır. Gölgedeki karanlığın düzeyleri etrafımızdaki boşluğu tanımlamada ve yönlendirilmemizde bize yardımcı olur. Proje ışığın ve gölgenin mekanı değiştirebilme olasılığının potensiyeline değer biçer.
Konsept, gün ışığının yoğunluğu üzerine kuruludur. Güneş ışınları parlaklaştıkça daha fazla gölge oluşur. Kentsel bağlamda, sabit şeylerle oluşturulan gölgelik alanların çokluğu, sosyal karşılaşmalar, durumlar ve olaylar için potensiyel doğurur.
Jüri Yorumları
Işığın gölge yaratabilme potansiyeli olarak projeye konu edilmesi ilginç. Mimari bir inceliği var ancak biraz daha derin bir çalışma yapılmalıydı.
İmaj Galerisi
Pafta 1 | Pafta 2 |
- Anasayfa
- 1. Ödül (Louise Grønlund)
- 2. Ödül (Gonzalo Pardo)
- 3. Ödül (Anastasia Karandinou)
- Mansiyon (Christa Scott)
- Mansiyon (Yin Wang Colin NG, Galut, Dan Oliver)
- Mansiyon (Joris Jakob Fach)
- Mansiyon (Petia Ratzov, Carl Hall-Karlstrom)
- Mansiyon (Benjamin Saragoussi, Bismuth; Gregory)
- Mansiyon (Pablo Vina Garcia-Inés, José Antonio Guerra Paz)
- Mansiyon (Sung Hyun Jun)
- Mansiyon (Hiroki Ogawa)
- Mansiyon (Geun su Kim)
- Mansiyon (Hyung-Jin Choi, Lee, Jong-Won Kim, Seung Kim, Do-Yub Paek, Doo-San)
- Mansiyon (Vincent, Ming-Ching Young)
- Mansiyon (Maciej Grelewicz)
- Mansiyon (Carmen Blanc, Alvarado Jiri Orol Ana)
- Mansiyon (Sangwook Park)
- Mansiyon (Ricardo Antonelli, Carlos Beghetti)
- Mansiyon (Alberto Hernandez Munoz, Baeza Gallego, Sara- Barreda Teran, Javier Hilario- Cabrero Olmos, Raquel)
- Mansiyon (Beatriz Benito, Benito, Sara González, Tomás Marcos, David Serradilla, Fco. Javier Velasco , J. Igna)