Sergideki projeler, mimarla beraber seçildi. Sadece yapılar değil, aynı zamanda çevreleriyle etkileşimleri, şehir planlama ölçeğinden, mimarlığa giderek incelendi. Berlin'deki dz Bankası binasından (1995-2001), Ontario Sanat Galerisi'ne (2000-2008), Şikago'daki Jay Pritzker pavyonundan (1999-2004), Singapur'daki Atlantis Sentosa Resort'a ve tasarımı 2005 ve 2006'da başlayan Guggenheim Müzesi'nin Abu Dhabi binasına kadar...
Çalışmanın gerçek yıldızı binaların tasarlanması son on yılda Gehry ve ortakları tarafından yürütüldü. Filmlerin üzerine yapılan eskizlerle, fotoğraflar, çizimler, modeller, projenin yaratılmasında çeşitli safhalardan geçerek, mimarın kendi kelimeleri gibi tamamlandı.
Aynı zamanda, Gehry tarafından, yapım ve tasarım sürecinde kullanılan teknolojilere adapte olmuş materyalleri resimleyen videolar da var. Söyleşiler ve çizimler, Gehry teknoloji grubunun kökenini ve özelliklerini ortaya koyuyor. Yazılımların tasarımı, geleneksel formla, onun mimarlık üretimine getirdiği potansiyel optimizasyonu arasında bir mukayese yapıyor.
Sergi, Gehry'nin tüm ilustrasyonlarını yapan Skira tarafından yayınlanan bir broşürle gezilebilir.
Germano Celant'ın eleştirel makalesi ile tanıtılan kitapta, 1989 yılında Pritzker Mimarlık Ödülü alan mimarın gerçekleştirdiği bütün projelerin izinden gidiliyor. İçerikteki el çizimleri, ofis tasarımları, üç boyutlu çalışmalar, fotoğraflar gibi pek çok şey daha önce yayımlanmadı. Los Angeles'daki Walt Disney Konser Salonu (1989-2003), Washington'daki Corcoran Gallery (1999-2005), Seattle'daki "Experience Music" Projesi (1989-2000) ve New York'daki Beekman Konut Projesi (1999-2005) gibi...
Sergiden örnekler: